Kierunek

Event manager – organizator imprez

Zapisy online

Interesuje Cię ten kierunek? Zapisz się online już teraz!

Semestry:

2

Tryb:

online/zaoczny

Koszt:

199,00 zł/miesiąc

Miasta:

Białystok, Ostrołęka, Suwałki

Kurs Organizator eventów - to nowy kierunek realizowany w oddziałach w Białymstoku, Suwałkach i Ostrołęce.

Opis:

Ten kurs to kompleksowe szkolenie przygotowujące do profesjonalnego zarządzania różnego rodzaju imprezami – od firmowych spotkań, przez wydarzenia kulturalne, aż po imprezy masowe. Uczestnicy poznają definicje i klasyfikacje eventów, uczą się planować wydarzenia krok po kroku oraz tworzyć realistyczne harmonogramy i budżety. Duży nacisk położony jest na umiejętność pozyskiwania sponsorów, prowadzenie skutecznej promocji oraz zarządzanie zespołem i zasobami ludzkimi w trakcie realizacji wydarzenia. Kurs uwzględnia również aspekty prawno-formalne oraz kwestie bezpieczeństwa imprez masowych, co stanowi niezbędny element w pracy organizatora. Uczestnicy uczą się także, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych oraz jak zapewnić wysoki poziom obsługi posprzedażowej. Program rozwija nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim umiejętności praktyczne niezbędne w pracy event managera.

Perspektywy zawodowe po ukończeniu kursu:

  • organizator eventów i imprez masowych
  • specjalista ds. promocji i reklamy
  • event manager
  • koordynator projektów w agencjach eventowych
  • specjalista ds. sponsoringu i współpracy z partnerami
  • pracownik działu marketingu i PR
  • konsultant ds. bezpieczeństwa imprez

doradca w zakresie organizacji wydarzeń kulturalnych lub firmowych

Chcesz zapisać się na ten kurs? Zarezerwuj sobie miejsce już teraz i zapisz się online:
Jeśli masz pytania związane z kursem, czy rekrutacją napisz do nas: biuro@as.edu.pl lub zadzwoń i porozmawiaj z opiekunem kierunku: 662 231 142.
 

Program nauczania:

L p.

Przedmiot

I sem

II sem

Razem

1.

Definicje i rodzaje imprez oraz eventów

10

 

10

2.

Planowanie i organizacja eventów

40

 

40

3.

Budżet imprezy, pozyskiwanie sponsorów

20

 

20

4.

Promocja i reklama

 

20

20

5.

Zarządzanie imprezą i bezpieczeństwo imprez masowych

 

20

20

6.

Kompetencje menedżerskie

 

10

10

7.

Aspekty prawno- formalne organizacji imprez

10

 

10

8.

Zarządzanie zasobami ludzkimi

 

10

10

9

Sytuacje kryzysowe

 

10

10

10

Obsługa posprzedażowa

 

10

10

RAZEM

80

80

160

 

Jeśli chcesz wziąć udział w wybranym kursie, to zapisz się online lub skontaktuj się z nami bezpośrednio:

Kierunek Organizator imprez ślubnych dostępny jest w naszych oddziałach w Białymstoku, Suwałkach i Ostrołęce.

Shape
Shape

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Dokumenty do naszych szkół można złożyć bezpośrednio w sekretariacie w Białymstoku, Suwałkach i Ostrołęce. Wszelkie informacje uzyskacie Państwo kontaktując się z nami telefonicznie, bądź mailowo.

Nauka w szkołach Akademii Sukcesu odbywa się w trzech trybach: dziennym, weekendowym i zaocznym. Oferujemy też na wybranych kierunkach naukę zdalną online.

Po ukończeniu szkoły, bądź kursu otrzymujecie Państwo odpowiednie zaświadczenia i dyplom MEN-owski poświadczający zakończenie nauki. Na kierunkach zawodowych dodatkowo certyfikaty i zaświadczenia o pozyskaniu umiejętności zawodowych w danym obszarze.

Plany zajęć i dokumenty niezbędne do rekrutacji znajdziecie Państwo bezpośrednio na naszej stronie internetowej, w odpowiednich działach.

Zajęcia online oferowane są na wybranych kierunkach. Nauka odbywa się najczęściej poprzez Skype.

Większa część naszej oferty edukacyjnej to zajęcia bezpłatne. Na kierunkach płatnych aktualny cennik zamieszczamy na karcie informacyjnej danego kierunku. W razie pytań prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny, bądź bezpośredni w naszych sekretariatach.

Pełna oferta edukacyjna naszych szkół znajduje się na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji mailowo, telefonicznie i bezpośrednio w sekretariatach naszych szkół. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania i uwagi.

AKADEMIA SUKCESU

Z nami osiagniesz sukces !